Jag kan ha mitt hår uppsatt, nersläppt, vara ute i regn och har inte behövt röra min plattång en enda gång! Jag är beroende!!
Channe B


Jag kan ha mitt hår uppsatt, nersläppt, vara ute i regn och har inte behövt röra min plattång en enda gång! Jag är beroende!!
Jag har gjort AURA två gånger och mitt hår har blivit mycket lättare att hantera och jag har fått så många komplimanger för mitt hår sen jag började göra behandlingen.
Jisses amalia! Det är fortfarande svårt att smält hur fint och häftigt det blev alltså!